Як розпочиналася історія бренду

Це був розквіт американської авіації - 1929 рік. Пілоти-випробувачі піднімалися в небо дедалі вище. Саме там, на висоті, де є лише хмари та сонце, льотчики зіткнулися з новою проблемою. Сонце, у буквальному значенні слова, “зліпило” їх, а окуляри, що використовуються на той час, на висоті запітніли. Видимість через конденсат знижувалася настільки, що часом пілоти садили літак практично наосліп.
 
Как начиналась история бренда Ray Ban фото
 
Ці проблеми підштовхнули командування військ США до того, щоб звернутися до компанії Bausch & Lomb та замовити у них створення спеціальних окулярів, головне завдання яких було захист очей пілотів від сонячних відблисків. Одночасно з цим зображення повинно залишатися чітким і без спотворення.
 
Так почалася історія бренду Ray Ban та поява їх перші окуляри-авіатори

Класичний стиль окулярів-авіаторів

Перші Aviator були з металевою оправою, лінзи злегка опуклі, а шибки зелені краплеподібної форми.
 
Щасливими володарями цих моделей стали американські чоловіки-пілоти. Був у тому числі генерал Дуглас Макартур. Він любив фотографуватися в окулярах-авіаторах разом зі своєю улюбленою кукурудзяною трубкою. Одна з таких фотографій облетіла півсвіту. Так про авіатори, які на той момент вже мали популярність у всіх 50 штатах Америки, дізналися за її межами.
 
З'явилася потреба запуску масового виробництва. І з 1937 року Aviator стали доступні цивільному населенню. Стало зрозуміло, що торгову марку Ray Ban чекає на велике майбутнє. 
 
Первые очки авиаторы для летчиков
 

Історія появи Wayfarer

Переворот у всій історії очок зробила модель Wayfarer. Сталося це 1952 року. Окуляри-мандрівники залишаються визнаною класикою бренду Ray Ban досі. Трохи нахилені трапецієподібні лінзи, пластикова оправа - нові моделі кардинально відрізнялися від звичних багатьом військових авіаторів.
 
З першого разу популярності вайфарери не набули. Справа в тому, що їхнє створення збіглося зі зміною модних віянь. Такі поняття, як стиль та мода, відійшли на другий план. У всьому віталася практичність, простота. У лідери вийшли торгові марки випускали спортивні моделі. Обсяги продажу катастрофічно падали.

Wayfarer вибиваються у лідери

У 1982 році бренд Ray Ban робить “хід конем” - підписує п'ятирічний контракт із рекламною компанією Unique Product Placement. Умовами договору передбачено, що з 1982 по 1987 у кіно- та телеіндустрії окуляри Ray Ban повинні постійно з'являтися на екранах. До цього історія очок не знала таких прикладів прихованої реклами.
 
Налічується понад 60 кінострічок та телешоу, в яких були показані очки Ray Ban. Серед них “Ризикований бізнес” з Томом Крузом, серіал “Детективне агентство “Місячне світло” із Брюсом Віллісом. За час дії контракту обсяги продажів сягали 1,5 млн. пар на рік. Тріумфальна хода вайфарерів тривала до 2007 року.
 
Закріпивши свої лідерські позиції Ray Ban не перестає співпрацювати із Голлівудом. Яскравим прикладом цього став фільм “Сніданок у Тіффані”. У ньому Одрі Хепберн з'явилася в елегантній чорній сукні та чорних Wayfarer.

Який бренд Ray Ban 

 
Современные очки Ray Ban фото
 
Варто сказати кілька слів про італійську компанію Luxottica. Цей світовий лідер оптики наприкінці 90-х років отримав усі права на виробництво та продаж сонцезахисних окулярів Ray Ban. Ця операція принесла успіх як самої компанії, а й торгової марці. Італійський концерн переніс легендарну марку до Європи.
 
Що можна сказати про історію розвитку бренду сьогодні? Чи розвивається Рей Бен? Однозначно, так! В даний час торгова марка зі світовим ім'ям чи не припиняє розвиватися. Модернізація відбувається за такими лініями: класична, сучасна і нова, що включає використання передових технологічних процесів. У успішності торгової марки Ray Ban сьогодні ніхто не сумнівається.